Kızlar bebekleriniz neler yapıyor benim kız emekliyor tutunarak ayağa kalkıyor adım atması henüz yok oyuncaklarıyla asla oynamıyor kumanda kablo gibi şeyleri seviyor vermeyince ağlıyor WC ye gitsem arkamdan ağlıyor yapışık ikiz gibiyiz oyuncağı resmen benim yani 🤦🏻♀️
Ek gıdayla başımız dertte dişler yüzünden hiç bişey yemiyor aşırı huysuz kilomuz desen zaten az ama olsundu sağlıklı yavrum çok şükür
uyku düZenimiz akşam 9 da yatıyor sabah 6 da ayakta gündüz 2 kere uyuyor (bu aralar diş yüzünden uykular eksik )
bay bay alkış öpücük yapıyor anne baba mama diyor aklıma gelenler bunLar 9 ay 18 günlüğüz hadi sizlerde yazın