Bulut28052021 İlk çocuğum 15 günlük yanjmda kımse de yok ishal olmuş galiba dışkısı sarı bı koyu kıvamlı normal geliyor bezı değiştiriyorum alttan gaz çıkarıp sarı su atmaya başlıyor napabilirim 😣 huzursuzluğu hat safhada😣
Deletedmom27337 Bulut28052021 ilk zamanlar hep öyle cıvık ishal gibi yapıyorlar normal bir durum ama huzursuzluğu var dediniz bilemedim 🤔 acaba üşüttü mü? Ayağına patik koyup karnını sıcak tutun bakalım düzelicek mi huzursuzluğu. Ben sıcak su torbası koyuyordum ılık bir şekilde. İnce battaniyesinin altına
Mlke301020 Bulut28052021 sarı olacak zaten anne sütü alıyor huysuzluğu da gazdandır . 5-6 defa yapabilir kakasını gaz çıkarıncada kaçabilir cıvık bi kaka olmasından dolayı anne sütü almasından dolayı
Tuba18 Bulut28052021 maflor turuncu kutu olan bağırsak düzenleyici oluyor doktorumuz onu verdi kullandığımdan beri düzeldi gibi gaz için de nurse harveys colex şurup olanı bize aşırı iyi geldi
Deletedmom27337 Bulut28052021 o zmn senşn kokunu istiyordur. Yanına gün içinde giydiğin kıyafeti koymayı dene
Mlke301020 Bulut28052021 birde eviniz çok sıcak değilse sıcak su torbasını doldurup havluya sarın ayaklarının yanına bırakın arada masaj yapın ağlasa da ağlamasada iyi geliyor bebişlere ilk zamanlar gaz sıkıntısı oluyor maalesef biraz sabretmek uğraşmak lazım. 1 ay kontrolünde söylersiniz gaz sıkıntınızı dr size damla önerir