GiybetReis Oykuaygun bilgim yok belki emzik başlıpını yanlış takıyorsunuzdur. Bende avent kullanıyorum doğru taktığıma cok emindim ama bebegım sürekli tıkanıyordu . Meğer yanlış takıyormuşum. İç plastıgın dışa geçmesi gerekiyormuş😊
Beren-2020 GiybetReis bende avent kullaniyorm ve doğru şekilde takıyorum ama bazen içine kaçıyor emzik kısmı. 1 numarada bu sorun yoktu ama 2 de oluyor malesf
haziranin25i Oykuaygun tomme tippee nin anti kolik biberonunu aldıysanız içindeki çubuk kısmının ucunda baloncuk gibi bir şey onun içe girmemesi gerekiyor. Eğer içeri girdiyse yanlardan akitmasi olur. Biberonun emzik kısmını tam taktığınıza emin olun 💜