Aselipekveannesi Kuzlar bugun 2 aylik firsat paketinden 3 numara kilot bez alacagimda 3.5 aylik bebegim icin uygun olurmu aranizda bu aylarda kilot bez kullanan var mi
Tugcerylmzkerem Aselipekveannesi gayet uygun olur ben hatta her zaman bir numara buyuk kullanirim bezleri boylelikle hemen dolmuyor ama diger turlu bedenine tam olan hem sıkıyor hem de azıcık idrar da hemen karın bolgesin den yada yanlardan disari veriyor
bebegimlebuyuyorum Aselipekveannesi Üstünde kilosu yazıyor aslında. 5-9 veya 4-8 kilo arası olması lazım 3 numara.
Aselipekveannesi bebegimlebuyuyorum kiloda sorun yoksa kilot bezden yana endiseliyim tam oturur mu bedeninde mesela suan 6 kg kizim 3 numara bez ise 6 9 kg arasi cikacak buyuk gelir mi sizinti yasarmiyim
bebegimlebuyuyorum Aselipekveannesi 3 numara tam büyük gelmez o zaman. Bizimki 7 kiloyken 4 numara benz kullanmaya başladım ben. Bence büyük gelmez.