Kızlar bu kacıncı ğost acısım bılmıyorum ama bebegım mamasını bıtıremıyor 50 60 en fazla 90 içiyor cok nadir 150 120 bıtırıyor doktorum mide kapatısesı 120 150 olabılır dedı ama bizimki bastan içiyor içecegını gazını alıyorum arada ondan sonra içmiyor bıberonu verınce aglıyor bastan 100 110 içerdi sımdı neden bukadar az içiyor gazdan olabılırmı içerken aglıyor içmezken aglamıyo