Cns_28 canım günümüzde mesela plastik biberon kullanan ne çok annelerimiz var,özellikle çogu zaman mama sıcak kalsın diye gereginden fazla sıcak suyla hazırlayıp çantalarına koyarlar ve bi kac saat sonra yedirirler . Ve bunun Tehlikesin bile gormezler ,veya pekmezle tatlılar pankekler yaparlar biliyosunuzdur pekmez ve bal ısıya karışınca neler oldugunu herhalde ama çogu insan bunun bilincinde digil. Şişe biberon digilde platik kullana biliyosan sen zaten o maddeyi bebegine hergun ellerinle sunuyosun malesef. Ve çocukların ek gida baslangic donemi çok büyük önem taşır geceden mamasını hazırlasa günlük yemeklerin hazır bıraksa görümcenin halanın umuduna bırakmadan hall etse gayetde saglıkla devam eder kimse kimsenin çocuguna bakma mecburiyetinde digil çalısıyorsa gereginide yapa bilir ve bunjncinde insanları kırmayın