Ben bunu değil ama Paranoxs kullanıyordum bebeğim için. Daha doğrusu sadece 2 sefer kullandım. Şimdi öğrendim ki Paranox yasaklanmış. Acaba Paranox s de yasaklandı mı ? Diğerini kullanan varsa çöpe atsın bence hemen 😬 Madem bu kadar zararlı doktorlar neden yazıyor bu ilacı ? Bebeklere kullanan da çok var maalesef !