Kızlar kızım 3 aylık. 1 haftadır yeşil kaka yapıyor açık yeşil ve kokulu. Önce yediklerimden zannettim. Dün ilaç kullanmak zorunda kaldım dünden beri sadece mama veriyorum ve hala yeşil kaka. Yani benle ilgil değil. Doğduğundan beri hipp combiotic mama alıyoruz hep kakası sapsarıydı hiç problem yoktu. Sadece 1 haftadır böyle. Doktora götürdüm normal diyo. E sürekli sarıyken niye yeşile döndü birden sizce?