Begooo Tgb94 arkadaşım da vardı eğer dikkat etmezse hala yükseliyor şekeri. Beyaz ekmek yememeye dikkat ediyor meyveleri çok az porsiyon yiyor ve yürüyüş yapıyor bu şekilde dengeye tutuyor.
Alperenmustafaninannesi Tgb94 ben yaşadım kötü bırsey doktoruna goruz benimki doğumdan sonra kayboldu yani bitti tabi her insan aynı olmaz ve ben hiç şeker tüketmiyordum
Tuba Tgb94 İkinci gebeliğimde şekerim vardı ama beslenmemi değişterek kontrolde tutabildim. Doğum sonrası ilk günü oğlumun ve benim de şekerimizi ölçtüler. Doğumdan 10 hafta sonra da tekrardan şeker yükleme yapıldı bana. Hiç bir sorun yaşamadım😊
hunilimomm Tgb94 kuzenimde vardı ilk doğumunda açık sezeryan olmustu ikinci gebeliğinde diyet yapmıştı suan hala dikkat etmezse arada yukseliyor diyordu