Me__likee canim bizde covid olmuştuk 6,7 ay olacak neredeyse ama aynı evin içindeyiz o yüzden ilaçlarını kullan ben biraz ağır geçirdim ama ilaçlarını cok faydası oldu oglumda sadece 2 kere ateslendi ama hiç bir şey vermedim agri kesici tarzi bolca emzirdim emzirmiyorsanda bolca meyve vitamin gerekli ve bolca ılık su umarım atlatirsiniz geçmiş olsun 😘