Anne4 kizlar Karadeniz de yasiyorum. buralarda nem oranı fazla oluyor yazları. termometreden baktim yyzde 70 diyor. bebegimde kuru oksuruk var. bu yüzden olabilir mi🙄 bu nemi nasil normale getirebilirim
Seda_yazar Anne4 yüksek nem yüzde 50 yi geçmemeli bir buhar makinanız varsa kullanıp azaltabilirsiniz
Waris Anne4 biz de izmirdeyiz burada da nem bazen %70i bile geçiyordu. Doktora sorduk bir sıkıntı olmaz dedi. Bol bol havalandırın odayı. Bir de nem emen aparatlar var çok çok işe yaramıyor ama bir deneyebilirsiniz.
Ysg0 Anne4 burnu tıkanır ondan olabilir biz de Bursa’da yaşıyoruz nem oranı evin içinde %60+ oluyor burnu tıkanıyor hemen
Seda_yazar bozobeydrk ya bugar makinası değilde nemi emen bir makina aslında yanlış anlatmışım haklısınız buhar nem yapıyor🤭🤭