Arkadaşlar merhaba süperge makinası alıcam bi önceki makinam torbasızdı üsün süreli kullanımda çekim gücü düştü çevremde hep torbalı daha iyi diye duydum sizin tavsiyeniz ne olur çok kararsız kaldım philip veya dyson istiyordum şarjlı olanlar ama fip köşe temizlik için uygun değil çekimi öyle iyi değil felan duydum artık 400/500 lıralk torbalı bi makina alma kafasına girdim çok kararsızım lütfen bi fikir gerim 🙏🏻🌸