Ayse_54 canım sen kaldırma bünyesi artık açlıkla savaşıp kendını aclık tokluk belırlemesı lazkm bazen olur 2 saate bır emer bazen Olur 3 3,5 sen takıntı yaparsan hasta olursun birşey yapsan gözün saatte olur 5 dk bir uykunda kalmaz bak benım 2. Bebek ilki premetüre idi oyle yaptım hasta oldum yemınle bunda 42 günlüğüz hem sarılık geçirdik hem tıkandı hava vs verdım saatle ama bırakıyorum ne zaman acıkırsa kalkıyor