Kızlar 17 aylık bir oğlum var 33 haftalık hamileyim doğuma çok az kaldı ve oğlum daha çok küçük henüz öyle herşeyi anlayacak dinleyecek yaşta değil maalesef. Benim merak ettiğim şey şimdi doğum yaptıktan sonra puset kullanıcam bir süre ztn ama bazen dışarı mesela bir sahile fln giderken bebek arabasını da çıkarıyorum arada oğlum uyusun yada kucağıma alamadığım için dinlemiyor da beni bıraktığın gibi koşup gidiyor tehlikeli yerlere. E ben şimdi doğum yaptıktan sonra hem oğlum için bebek arabası çıkarıp hemde bebeğimi pusette taşıyamam . Mutlaka çıkınca birileri olur yanımda ama yine çok sıkıntı olur. Düşünüyorum da bebeğim için travel alsam yada puseti arabaya takılan bebek arabalarından alsam mı yoksa başka onerebileceginiz birşey var mı? Siz hangi arabayı kullanıyorsunuz yada nasıl yapıyorsunuz 2 küçük bebekle dışarı çıkınca?