capasigi Benim kızım da bugün tam 10 aylık oldu. 🥰 Yaklaşık 6. aydan beri ayakta sallanmak istemedi, aynı dediğiniz gibi yatakta dönerek kendini çarparak uyuyor😃 Ben de yanına yatıyorum yanlarına yastık koyuyorum yastığa sarılıyor, ayağını yastığın üzerine atıyor, sürekli dönüyor. En sonunda pes edip öyle kalıyor. 🤣 Bence sorun olmaz öyle uyusun bir şey olmaz, tam uykusu geldiği anda yatırırsanız fazla dönmeden uyuyabilir, bizde öyle oluyor.