Bizde de aynı. 2 en geç 3 saat sonra kendiliğinden uyanıyor. 32 günlük şuan 60 ml veriyorum önden birde emziriyorum ama premature doğdu göğüsümde ememiyor Sanko zaten yani cekemiyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️geceleri de en geç 3 saatte uyanır kendisi zaten çok nadir 3 buçuk saati bulur…bazen 60 ml içiyor hemen uyumuyor laf dinliyor sonra bı saat sonra tekrar 30 içip uyuyor.