Eylul2elif benimkide 8 aylıkken sıralamaya başladı kenarlarda .12.5 aylıkken yürüdü . Çocugun cesaretine bağlı, bazı çocuk cesur olup hemen ilerletiyor. Bazısı da daha temkinli oluyor. Ama 1 aya çözer oda yürümeyi endişe etme. Benimki bi ara desteksiz ayakta durdu ,sonra korkup bıraktı, 1 ay asla durmadı, ağladı hep .hiç üstüne gitmedim