Gzd35 bende mamayı bıraktım oğlum 1 yaşında . Günde 2 bardağı geçmeyecek şekilde verebilirsin dedi doktorumuz.
bende geceleri 200-210 cc olacak şekilde bazen inek sütü, bazen keçi sütü, bazen pastörize günlük süt veriyorum. Günde 2 biberon içiyor ilkine 1 çay kaşığı bal ekleyip veriyorum diğerini sade veriyorum geceyi öyle geçirmiş oluyoruz.
ama yine mama da alacağım arada mama vermeye de devam edeceğim günde bir bineron kadar.