Merhaba kizlar,
7 aylık oldu oğlum, hareketli bir bebek. Şu an eşim ise gittiği için evde tek bakıyorum, bana yapışmış durumda, odadan çıksam ağlıyor. Dişi kasiniyor deli gibi. Bir şeyleri atmaya başladı. Oyuncaklarından sıkıldı ve en önemlisi acayip hırslı bir şekilde emeklemeye çalışıyor. Her yerde sürekli dönüyor balık gibi çırpınıyor sesler çıkarıp. Geri döndürüyorum yine dönüyor. Çocuk gidemedikce hirslaniyor. Öğretmeye falan calisayim dedim olmadi. Sonra sürekli beni hoplatin yere ayağım basarak modunda. Yoruldum valla ben de. Enerjisini atamıyor sanırım, ne yapsam acaba? Zaten hoyrat bir bebektir istemeden dayak yiyorum.