Emirin_Annesi10 bence kendi istemeden olmuyor böyle şeyler bende kendi kendine uyusun diye yatırdım herşeyi yaptım Öyle bir ağlardı ki 6 aylıkken falan , dönmeye 8. Ayda başladı dokuzuncu ayda uyurken de dönmeye başladı ne zaman ki yüz üstü Ve yan yatmayı Öğrendi sonra kendisi uyumaya başladı yüz üstü yatınca kolay uyuyor zaten uyku saatleri düzenli olunca saat gelince emziriyorum yanına yatıyorum saçımla uğraşıyor yüzümle uğraşıyor bende ninni söylüyorum öylece uyuyor iki gündür gece uyanmasını da bıraktı inşallah bozulmaz , dokuz ay gece gündüz bilmeden uyku bilmeden yaşadık neler çektik çok zordu ama artık rahatım Maşallh deyin 🤩 bi saat önce yüzümü tekmeleyerek uyandırdı beni güne böyle başladık