Bebeğim 2 buçuk aylık ben daha 10.günden beri gazı olmadığı bir gün bilmiyorum sürekli bağırsağında ınce sesler sürekli ıkınma ama 4 günde bir güzel bi çıkarma yaşıyo ondada rahatlamıyo bile çünkü bitmiyo bu gaz sizlerdede böylemi gerçekten nurse harveys kullanıyorum biogaia ve relactaz ama hiç mi rahatlama olmaz bebeğim her gece 2 saatte tepin tepine uyanıyo sürekli masaj sürekli ağızdan çıksın diye sırtına pat pat yani öyle çok yememede dikkat ediyorum ki süt ürünü gaz yapar diye peynir bile yemiyorum bezelye yemeği yapıyorum bakıyorum bezelye gaz yaparmış yemiyorum ama hiç bi etkisi yok, acaba başka bişeyden mi oluyo bu gaz neden rahat geçirdiğimiz yarım günümüz dahi yok?