Bende dogdugunda başlamıştım kendi kafama göre doktorum önermedi alıştırma kendi yapar dedi ilaçlara bagımlı olmasın dedi o günden beri kullanmıyoruz ilk zamanlar kaka 6 beze kadar yapıyorsu şuan 3 aylık 2 gübde bir yapıyor huzursuz da degil öasaj yapıyorum spor yapıyoruz gaz çok çıkarıyor hem alt hem üst ama asla bagırsak ve midede ki gaz tam anlamıyla çıkmaz