giyus06 Kızlar merhaba. sorum şu smdiki evimde set üstü ocak kullanıyorum fakat tasinacagimiz evde ankrstre Ocak ve fırın bölmesi var ankstre Ocak bolmesine set üstü ocak olurmu şuan pek durumunz yok ankstre alamayizda
Selin39 giyus06 bizde tayin olduk şuanki evimde fırınlı Aygaz yeri bırakmış ev sahibi, tuttuğumuz evde ankastre yeri var.. bizde alamadık annemler aldı valla taşınmak çok masraf
ArasSeda giyus06 taşınacağınız ev sizinse Ocak yerini yaptırabilirsiniz ben evlenirken ankastre yeri vardı ama kiracı olacağım için ev sahibine söyleyip orayı fırınlı ocağa göre ayarlatmıştım