miniktosbagam Berna18 doktorunuz sezeryana bahane arıyor. Benim oğlumun baş ölçüsü de 35 cm di gayet normal doğurdum😃
Med Berna18 35 cm doğurdum sezaryen ile. Ama büyük diye değil su eksikliğinden. Doğunca baktim hiçte büyük değil 35 cm normal
Busranural Benim oğlum 37 cm doğdu doktor hiç büyük kafası da demedi normal olacak diye bekledik ama açılma olmayınca sezeryan oldum
Elifceviz Benim oğlum başka sebeplerden 36 haftalık sezaryenla doğdu ve kafası 37 cmdi. Gayet normal bence 35
1ana1bebe Berna18 benim oğlumun da 35 cm di normal doğum oldu kesik oldu ama doğuma engel değil bence, kilosuda 4 u geçmistir daha beklemeyelim falan demişti ama 3700 doğdu, eğer sizde istiyorsanız doktorla konuşun herşey yolundaysa beklersiniz
Cicek_Gokce46 Berna18 benim oğlumun 37 iydi sezaryen oldum ama oğlum doğum pozisyonu yerine yan yattıgı için sezaryen olmuştum 😁
Berenkooommm Berna18 benim kızımın 36 cmdi normal doğurdum doktorlar hemen olsun bitsin diye sezeryan yapıyor
Smnl Berna18 bi doktordan daha görüş alın mutlaka. Benim bebeğimde 35 di sezaryen oldum arkadaşım 37 cm’di bebegi normal doğurdu
Yasemin38 Berna18 bence başka doktordanda fikir alın derim hemen sezeryan yerine. Kaç kilo peki şuan ultrasyonda görünen