Öncelikle herkese merhaba doğum yapalı 17 ay oldu hiç bir sıkıntı yoktu ama eşimle ilişkiye girdikten kısa bir süre kapanmış olan doğum dikişimin şiştigini agrıdığını fark ettim size de oldu mu olduysa tedavisi nedir? Ne yapmalıyım önerileriniz nelerdir?