Tatlim ya bende şu sütün kıyafetten taşmasından muzdaribim bebeğim yoğun bakımda kaldı 14 gün sağdım sonra eve geldi emziriyodum bide sabah akşam sağıyodum mecburen çünkü sütü boşaltamıyodu ağrı yapıyodu şimdi bıraktım sağmayı ama taşma derdinden kurtulamadım bide emmeye başladığı zaman fışkırıyo çözümü olan varsa paylaşabilir