Mommy_bee Merhaba, uyandırmanız lazım bebeğinizi. Biliyorum çok zor çünkü bende yaşadım bu uyanmamaları ama altını açın, yüzüne ıslak elinizi değdirin uyansın yoksa sarılık olur açlıktan. Sarı kaka normal de çiş yapmıyorsa aç demektir. Sarılık yükselebilir annesi. Ve beş aylık anne olarak şunu söyleyeyim, geçiyor bu günler vee mutlu ama uykusuz günler pek yakında 🥰 evlatlarınız ile sağlık ve huzur dolu ömür diliyorum 🎈