Merhabalar. Bir hafta sonra benegim 6 aylik olacak. Son bes gundur cok mizmiz. Surekli soyleniyor ve mizmizlik yapiyor. Ne yaparsam yapayim durmuyor hep oyalanmak istiyor biraz oynuyor sonra tekrar kaldigi yerden mizmizligina devam ediyor. Hemen doktora
Goturmek istemiyorum ama artik gece uykularinda da cok kalkmaya basladi. Acaba dis mi gaz mi ne olabilir