Burayada bir kac kez oglumun kakasinda mukus ve kan var diye baslik açmıştım. Artik son zamanlara dogru pul pul kurumalar oldu. kilo aliminda azalis ve boy uzamasinda yarim cm gibi bir uzama soz konusu oldu. Alerji dr una yonlendirildik. Sonuc; coklu gida alerjisi tanisi konuldu. Bir damla verdi ogluma kullanmaya basladiktan sonra eskisi gibi gunduz uykulari duzene girmeye basladi cok sukur. Ancak br sorun var o kadar cok sey yasak ki bana emziriyorum diye🤦♀️🤦♀️ ne yiyecegimi sasirdim resmen. Tatliyi cok seven biriyim. Iki gundur basim agriyor resmen 🙇♀️ bu tarz bir durumda olan anneler neler yediniz nasil beslediniz acaba 🙂