Edaegemen0605 bende çözümü kimyonda buldum birsürü gaz damlası denedik ama malesef kolik bebeğe fayda etmiyor. Birgün morarırcasına ağladı nefessiz kaldı gazdan. Komşum kimyon çayı verdi 1-2 kaşık. Kızım akşama kadar gaz çıkardı. 1 yaşında hala gazı oldugunda veririm. Verirsiniz vermezsiniz size kalmış olmadı bol bol kendiniz için. Sütten geçer belki