Tehay Gunaydin kizlar. Ben kizimikcik gecirdim ve doktorum bebegime mama vermemi soylemisti iylesinceye kadar. Bebege gecmesin diye. Suan mama veriyorum sutumude sagip atiyordum ama dunden beri mememde hic sertlesme olmuyor hep sut doluyordu ve sertlesiyordu ama dunden beri yok yumusacik ve cok az sut geliyir 😔😔 ne yapa bilirim? Sut artiran cay ve rezene icmeye basladim dunden. Nolur bana faydali biseyler soyleyin.bebegime mama verek istemiyorum.cok guzel sutum vardi boyle kiyafetimi islatiyordum cok uzuluyorum cok😔😔
cgelmas Tehay hurma-kuru incir-bulgur-anne çayı-lactamax takviye alın çok iyi geliyor bol sıvı -sabah akşam duş/ çocuk doktoru motilium tablet verdi ilk bi hafta 2 adet sabah öğle akşam sonraki hafta 1 adet mutlaka alım 1 ay kullanın
ikicocukluAnne_ Tehay terbiye olmuştur azalma değil bence bebeğin emmesi kadar hiç bişi çoğaltmıyor tecrübe olarak konuşuyorum neler denedim as da olsa artmıştı ama bebeğim sürekli emzirdim gelmeye başladı bide humana denemiştim oda baya fayda etti mama meme gidiyoruz
Ozgeruya Tehay benimde azalmaya başlamıştı doktorumuz motilium tablet yazdi onu kullaniyorum ve sütüm arttı bide stres yapma cnm
Ali_Han20 Tehay gün kusuru kayısı 3 adet 3 adet incir bir avuç siyah üzüm kaynat ancak ya sıcak yada ılık ama çok ılık değil sıcaga yakın ılık iç. Benim gelmemişti üç gün sonra fışkırdı o kadar etkili
ikicocukluAnne_ Tehay sürekli emzir meme boş olsa bile emin ol geliyor bide incir kaynatıp suyu tahin helvası bulgur pilavı tabi bol su bunlar fayda bulduklarım bide sütlaç
Fatoscum Tehay emzirmek kadar arttıran birşey yok ama kuru incir,hurma,hoşaf,anne çayı vitamin olarak da solgar kullanabilirsiniz bende etkisi oldu özellikle solgarın
Elifceviz Duş alman yasaksa göğsüne sıcak havlu koy pres yap. Ben de covid olduğumda aynısı olmuştu. Tamamen gitmişti resmen sıkınca bile gelmiyordu. Günde 3 4 kez göğüslerine sıcak uygula. Ben süt yoğurtla beraber kuruyemise abanmistim. Bol bol meyve sebze kuruyemiş ye. Bulgur çok süt yapıyor. Bide bende dut kurusu çok işe yaramıştı. Ama en önemlisi stres yapmaman. Bebeğin emmeye başladığında geri gelecektir hiç merak etme. Rahat ol geçici bir dönem olduğunu düşün
Tehay Elifceviz ay cok Tesekkurler kizlar bunu duymak beni rahatlatiyor. Bende hemen cecik iylesip emzirmek istiyorum.bebegimi cok ozledim dokunqmiyorum opemiyorum 40 ki yeni çikti 2 aylik bile degil.Rabbim bol bol sut nasip etsin elimden geleni yapiyorum
Tehay ikicocukluAnne_ tesekkur ederim. Yaparim emziricem 2 3 gun sonra biraz daha iyleşeyim.Allahin izniyle
DurununAnnesi12 Tehay emziren anneler için süt çoğaltma içecekler var onlardan al ve en önemlisi dengeli beslen ve stresten uzak dur