Hanimlar dogdunsdan beri kizim 5/5:30 larda uyaniyor. Tek uykuya indirmem mümkün degil.!cok erken uyaniyor. Aksamlari 20:00 uyutuyorum, sahada gec yatsaki dayanamiyor yine ayni saatw uyaniyor. Inanin bezdim, yiprandim 5 sayisindan nefret ettim. 6 ya bile raziyim. Uykusu var esniyor uyandiginda ama nafile. Bitecek deyin artik kendimi avutmakdan biktim. Ikinci cocugu bu yüzden aklimdan tamaen cikardim zaten niyetim yoktu. 15 ayligiz