Günaydın anneler suan uykulu bi o kadar yorulan uyumak isteğiyle yazan bi anne var karşınızda. 😴🤣🙄uyuyordu oglum 6 buçuk arada bir esim gidince 7de uyaniverdi hep ayni saat boyle mi duzen anlamadim da geri uyutuyorum sonra tabi ama emerek dalıyor direniyor uyku geçiş zorluyor beni hani öyle misil mışıl uyumalar ah nerede. Kendi anneme gidecem pazartesi felan uzaklar kocaeli de.orda annem bakarken ogluma uyu derdi yatardım burda kaynanam va3 bakamıyor yaşlı. Oyle dermansiz oluyorum ki yani bu sabah halleri yorucu gerçketen 16 ayina giren oglum var.szin bebekler d3 boyle oluyor mu