Kızlar bana teselli verin. 4 aylık bebeğim başka biberon almıyor Avent e alıştı. Emziği yırtıldı biberonun ve yeni alayım eczaneden dedim ama fabrikası satılmış şuan üretim yokmuş ve stoklar bitmiş resmen her yerde. Aramadığım mağaza kalmadı. Hiçbir yerde bulamadım. Başka biberon aldım ucu benziyor ama yumuşaklığından damağından anlıyor geri itiyor. 4 aylık bir bebek anne sütü de almadan günde 60 cc mi içer kilosu geriliyor doktor a götürdük 😕 çaresiz kaldım ve internetten Avent uç buldum 197,5 tl ya. Hemen 3+ ve 6+ sını aldım. Yani toplam 400 tl ya yakın tuttu iki parça uç. İnsaf ya çok canım sıkıldı ama bebeğim için 😣 yedikleri para haram olsun nasıl pahalı öyle ya 😭