Kubra7166 seni üzen ne. Çocuğunu zayıf görmen mi yoksa çevrenin zayıf demesi mi…Benim kızıma da diyordu “zayıflamış bu” diye… Ben de “Sen bunu bir de çıplakken gör anne, zafiyet gecitiyor sanirsin,afrikali cocuklar gibi ayni” diyordum ki iyice bunalima girsin :)) yani ti’ye alıyordum.“zayif olsun istiyorum ben” diyordum bbazen. hatta eşim bile cok kilo almasin istemem dedi bir kere konu acilinca,kahkaha attim icimden…Neye takıyorsa bebeğimle ilgili, daha da uzerine gidiyordum bilerek, van vah dediği konuları daha da vah vah diyecek durumda ggösteriyordum
şimdi o düşünsün diye:)) kraldan daha çok kralcı olmaya gerek yok.brbegin annesi sensin. Sen daha iyi bilirsin gerisi anca boş konusur