Merhaba hayırlı sabahlar.
Tam bir ay önce 11 Mayıs da sezeryan oldum bugün 32 gün..
Sürekli zaten her gün siyah/koyu kahverengi lekelenmelerim oluyordu, dün de köyü pıhtı geldi ardından biraz kirli çok az taze kan geldi.. biraz önce de lavobaya gittim.aynisi oldu arkasından taze kan geldi .. adet midir? Sancılarım da var kasıklarımda az zaten bir kaç gündür rahmim de sancı var diyordum ama adet değildir diye düşünüyordum.. sizce adet olabilir mi?