DuruDilatwins ben Elazığlıyım canım, köy gibi diyen kişi umarım daha doğu olan yerlere giderde köyü görmüş olur😄 tabi ki benim memleketim olduğu için ayrıca seviyorum ama gerçekten rahat yaşanılacak bir yer. Doktor olarak Abdurrezak Beyi öneriyorum kesinlikle. Ben farklı bir ilde yaşıyorum, yaşadığım yerde de bisürü doktora gittim o sebeple karşılaştırma daha rahat yapabiliyorum. Üniversite hastanesinde de iyi doktor vardır belki ama çevre illerden gelen çok fazla hasta var o sebeple aşırı kalabalık oluyor.