39 günlük bir bebeğim var. 2. Haftadan sonra gazlarımız başladı. Gelişiminde sıkıntı yok çok şükür ama üstünü ve altını zorla değişiyorum, çorabı bile zorla giydiriyorum. Gaz masajı yaptırmıyor. Dokunulmasını sevmiyor. Şuan yanından ayrılamıyorım uyuyor ama ıkına ıkına, pışpışlıyorum 5 dk sonra devam ıkınmaya.
Günleri bu şekilde geçirip tadına varamadığım için çok üzülüyorum😔 Gece gece kime dert anlatırım bilmiyorum ilk defa buraya yazayım dedim.