Kızlar 🤦🏻♀️ Oğlum 8 aylık 4 sene tüp bebek tedavisi dahi gördüm ama olmadı sonraki ay kendiliğinden oldu oğlum çok şükür..Yumurta rezervim az..Doğumdan beri hiç regl olmadım bugün öyle Bi test yapayım dedim yaptım misafirim vardı bıraktım hemen gittim bakamadan az önce gittim çok gölge gibi 2.çizgi var test ustası olaraktan hiç 2.çizgi ince bile olsa beklediğim de dahi çıkmamıştı bugüne kadar..Şaştım kaldım istiyorum ama nasıl bakarım varsa zor olur mu?