nurelem Dünden beri hiç bir şey yiyip içmiyor kaç kez mama yaptım içmesi döktüm, diş çıkarma döneminde ve aşırı iştahsız bu durumda nelneler önerirsiniz çok strese girdim bir şey yiyip içmiyor
dlkcnblt nurelem bzmkide öyle daha kaşığı görnce kafa çeviriyo memeden devam bu dönemde yoğurt falan yiyo sadece
Mirac16 nurelem aynı durumdayız suan 3. Gün bıgun asla birşey sokmuyor agzına sabah biraz ateşi vardı ilaç berdim mama da yapıyorum az yapıyorum bir de ona ragmen 30 60 cc içip bırakıyor delirmek üzereyim uc gunde süzüldü yavrum
Mucizemveben90 Benimkide agzını acmıyor ve uykular berbat yarım saatte bır uyanıyo bi saat sallıyorum ayrıca ishal üç gündür
Daphnemom Bol bol emzirin emmek çok rahatlatıyor. Bikaç gün az beslense bi şey olmaz zorlamayın :) ben de ilk bikaç gün yok yere zorladım yememek için ağlardı sadece meme emmek isterdi şimdi patladı dişler rahatladı ☺️
nurelem Daphnemom canım mama ile besleniyor kav biberon mama yaptım içmesi hepsini döktüm strese girdim bu kadar zorlanacağını beklemiyordum
Daphnemom nurelem ek gıda alıyo mu? Bizde de mama reddi vardı kaşıkla yiyodu püre vs püre+meme yapmıştım ben
nurelem Mirac16 aynıyız canım ateşi de var hiç bir şey yiyip içmiyor bide kustu su gibi mide bos su içince kusuyor stresten basım agrıdı
Mucizemveben90 Gecti mi acaba rahatsızlıgı bebeklerinizin benımkı bir haftadır emme harici birsey yapmıyor be günde ıkı kez kaka yapıyor ishal