Ay-Bek ikisini de kullandım. Premium care daha yumuşak diğeri biraz daha naylonsu gibi. Ama aktif bebeğin emiciliği çok güzel. Premium care yumuşaklığına bayılıyorum çok severek kullandım ama bu sızdırmakta sonucu aktif bebeğe geçtik. Hiç sızmıyor şükür. Hatta geceleri aktif bebeğin külot bezini kullanıyorum. Akşam 11 gibi takıyorum sabah 11 gibi çıkarıyorum hiç sızıntı olmuyor. Tavsiye ederim 🌸❤️