Yigithamzamom Alperyekta37 hiç korkma yin hep öyle olmaz çoğu kişi yazıyorum 5 aydır yoksa 14 aydır öyle biseyin mumkunati yok düzene giriyor ara ara bozuluyor ama ilk günler gibi olmuyor ilk zamanlar sık sık emmek ister sonra geçiyor o
Aysegul2020 Alperyekta37 canim 22 günlük daha baslangic diorum. 7 aylik sallayarak uyuyor. Eger cok bunaltmyorsa sallayın anacim naplm. Yillarcada sallamycaz napalim milletin bebesi yatti yerde uyup kalyor ben sallamasaam bas bas bağırıyor sipam.
meyaski Senalcan Ay ne güzel ya. Biz de bugün 40 günlük olduk.sabah en erken 4te uyuyoruz. Bu sabah 5.30da daldı, önceki gün de 8.30da. bir an önce büyüsün diyorum 😔
Senalcan meyaski illa ki bir nedeni vardır başta benimki dr öyleydi emzik vermek istemiyordum ama vermek zorunda kaldım bibs marka emzik aldım diğer hiçbir emziği kabul etmedi