Ozgefaruk10 instagramda guvenalbebe ben ordan alıyorum mobilyalarımı. Kalitesine göre fiyatı çok çok uygun. Eskimiyo yalnız baştan söyleyeyim. Eskiyince değiştirip daha değişik bişey alırım diye düşünüyosanız bu düşüncenizi çürütür bu mobilyalar. Değişik bi model gördüm çok istiyorum ama evdekiler taş gibi diye yanaşamıyorum 😂