Abimin oğlu 32 aylık 3 yaşına yaklaştı benim oğlum 19 aylık 2 yaşına yaklaştı . Aralarında 1yaş var tam. İkiside küçükken daha sık olmak üzere bir araya geldik. Oğlum doğduğunda yürüyor oynuyor ve eğleniyordu tabi her çocuk gibi yeğenim. Ama yüksek sesle heyecanla bağrır veya ağlarsa oğlum daha çok ağlıyordu. Dur emeklerin geçer dedik yine aynı yürüsün kaynaşr oyun kurar dedik yine aynı. Artık eskisi kadar olmasa oğlum mesafeli davranıyor. Ama diğer çocuklarla öyle değil. Arkadaşların çocukları ağlayınca ağlamaz yada onlarla az çok oyun kurar. Parkta abi veya ablalarının peşine gider bitek yeğenime öyle yapıyor anlam veremiyoruz ve üzülüyorumda. Çünkü bi araya gelince kucağımdan hiç inmiyor ve hep huzursuz bi ortam oluşuyor ister istemez 😣 siz yaşadınız mı böyle bişey bi kaynaştırma çözümünüz oldu mu