Merhaba güzel anneler
Size bisey danışmak istiyorum 3 aylık bebegim var nerdeyse 1 aydir hiriltisi var su sekilde anlatayim boğazında balgam gibi takılıyor ama göğüs kafesinin ortasinda sırtından da hissedebiliyorsunuz duyabiliyorsunuz cocuk doktorumuz ciger filmi cekti bi sorun olmadığını soyledi ben yinede farkli bi doktora götürdüm alerji, reflü ya da enfeksiyon olabilir dedi mustelanim bir kremini oda ferahlatici bir damla verdi ekstra olarak şurup ve gaviscon toz verdi 5 gun icinde gecmezse yazdigi antibiyotigi kullanmamizi soyledi bugun 2. Gun hiriltisi daha da çoğaldı ve mama reddi yasiyoruz ilaclarla alakalimidir bilemem böyle bir problem yasayan varmidir aranizda yardimci olabilrmisiniz?