Acemibiranne19 Evladimin uykucugu yok ya 40 ndan sonra düzelir diyinde moral olsun tatlı masum yalanlar atın bana😂😂uyumuyor herşeyi tam eksiksiz ama uyumuyor kafayı yedim kendime gelemiyorum🤣
Nimess57 Acemibiranne19 bana kırkı çıksın düzelir dediler çıktı düzelmedi sonra ikinci kırkı çıksın düzelecek dediler şimdi 5 aylığız ve düzeldi 😂😂😂 akşam 8.30 sabah 6 gündüzleri saymıyorum 🧿 allahım sağlıkla büyütmeyi nasip etsin uykusu zamanla düzelir inşallah 🥰
Anne06_ Acemibiranne19 40 lı hallerim aklıma geldikçe ağlarım çok zordu kızımın o zamanları ama benim kzım ciddi anlamda düzelmişti 40 dan sonra azı dişlerini çıkarıyor yavrum şuan delirtti azılar
Bendeanneoldum Acemibiranne19 kırkından sonra 6.ayinds düzelir var sonra yaşında düzelir var bacım ama sonuç 22 aylık uyumuyor 😂😂
zeynebimm27 Acemibiranne19 ahh ahh inanın ayakta uyumayı öğretiyor bu bebeler bize 🤦🏻♀️😂 inşallah sizin yaramazın uykusu düzene girer fön makinası sesi açın anne karnındaki sesle aynı rahatlatır belki
NurrA 😂 kırkından sonra düzelen uyumamasına alışmak oluyor kuzu 1 saat 15 dakikadır sallıyorum ayağım tık yok hala 2 ay 5 günlük 🥲🥲🥲🥲
Acemibiranne19 NurrA napsam ki bilemedim 40 ndan sonra ben işe gireyim en iyisi kaynanam baksin en azindan uyurum kacamakta olsa😂😂😂
Wanderlust Acemibiranne19 bebek uyutucu diye ucretsiz bir uygulama var fon sesi dahil bircok beyaz gurultu iceriyor arka fonda da kendi kendine calmaya devam ediyor isterseniz bir bakin
zeynebimm27 Acemibiranne19 Allah seni netmeye uykusuzluktan beynin yanmış bacım 😂😂 telefondan YouTube’a gir ordan aç 😂
NurrA Acemibiranne19 😂 bak bu çok güzel bir fikir 😂 şaka bi yana uyumasalar da her anlarına tanıklık etmek ne güzel şey 🥰 bugün uyumaz yarın öbür gün bir bakıcaz ki kalk demekle kalkmıyor 🤗
Nimess57 Acemibiranne19 doktorum sallamak hipnoz etkisi yapıyor çocuğun uykusunu bozuyorsun demişti bende ayağıma koyup şarkı açıyorum sallamadan ağlarsa hafif sallıyorum. Biraz inatlaşıyorlar uykuyla da düzene giriyor bi şekilde. Farklı şeyler deneyin elbet bulursunuz nasıl uyuduğunu 😇
Acemibiranne19 Bendeanneoldum askere gidince düzelir insallah anacım dert etme😂😂😂😂böyle de var mıdır kiii