Aleyna814 canım çok geçmiş olsun benim de kızım 40 günlükken ileri derecede enfeksiyon geçirdi bunun sebebi de bendim maalesef çok üzüldüm antibiyotik kullandık zimaxs Ben kaka yaptığı zaman genital bölgesini ve özel bölgesini ayırıp silmiyordum bir şey olur canı açıyor diye meğersem o özel bölgeyi ayırıp bir baktım sildim hep kaka dolmuş ondan dolayı enfeksiyon olmuş daha detaylı sildim ve kızım şu an bir yaşında bir daha başıma gelmedi çok şükür maşallah diyeyim sizde çok dikkat edin Allah’ım şifa versin bol bol besle bol bol sıvı alsın hiçbir şey olmaz Allahın izniyle üzülmeyin lütfen sütünüz azalmasın çocuğu bol besleyin ki enfeksiyon atsın