umutcumunannesi Kizlar şimdiye kadar oglum cok guzel emen bir bebekti bugun 83 gunluk oldu son 10 gundur emzirmeye çalıştıgimda bagira bagira ağlıyor uykudan kalkinca uykuluyken cok guzel emiyor ama uyanikken emzik verip zar zor tutturuyorum 2.ay atagi bu mu acaba gecer mi emmeyi birakir diye cok korkuyorum
10sare umutcumunannesi korkma canım geçer atak döneminde şuan sakinleştirsin öyle memeyi teklif et gazıds olabilir onu d çıkar ama zorlama illa ki alacaktır
DurikoMom umutcumunannesi siz ne kadar rahat olursanız bu dönemin geçici olduğuna emin olursanız daha kolay atlatırsınız asla stres yapmayın önce bebeğinizi rahatlatın gazını çıkarın bezini değiştirin onunla konuşun sakinleşmesine yardımcı olun ve emzirme pozisyonu deneyin
Ezgibebek umutcumunannesi bende 2.atakta çok zor emzirdim bi arkadaşım tam o atakta meme reddi yaşadı
Polikistikannee umutcumunannesi Ah ne cektim o meme reddinden havada karada ziplayarak gezerek emzirdim sabırla çok şükür atlattık 5 aylik oldu ne zaman teklif etsem alir tok olduğu zaman aglamaz isirir o zaman anlarim
Nehirr16 Benimkide ara ara yapıyor ayakda zorla veriyorum sanırım gaz olunca öyle yapıyorlar 3aylık bnmkide
Dilmah Benimki de 1bucuk aylık bugün hiç emmek istemedi sabrım tükeniyor endişeleniyorum memeyi bırakır diye Allah yardımcımız olsun
Happyworld Merhaba, acaba burun tıkanıklığı olabilir mi? Fizyolojik solusyon ile acmak gerekiyor her gün, bebekler sadece burnundan nefes aldığı için eğer burunda mukus biriktiyse ememezler. Bu çok önemli mutlaka dikkat edilmesi gereken bir konu.