BabyLinda 15 aylık bebeğim nezle. Burun tikanikligindan uyuyamıyor. Serum fizyolojik sıktım temizledim. Ama hemen doluyor. Başka ne önerirsiniz?
cekoslavakporseleni BabyLinda Başucuna soğan kesip koymak da etkili oluyor, buhar makinesi varsa o da iyi oluyor.
Aslikose16 Doktora gittiniz mi ilaç verdi mi benim bebeğimde olmustu daha küçüktü bir de sürekli burnunu cekiyordum burun aspiratörü ile. Ama ilaçların çok faydası olmustu 2 tane şurup vermişti doktor.
10sare BabyLinda baş ucuna soğan kes koy birde okyanus suyu varsa sık canım yoksada temin et inşallah rahatlayacaktır ama soğanı şimdi kes baş ucuna koy
Kmsal78 BabyLinda Yatmadan bir 10 dakika odanizi havalandirin ayrica kalktiginizdada havalansin sogan kesip koymanin faydasini ben cok gordum birde doktorum nazalnem diye krem vermisti burnuna onu suruyordum nemli kalmasi icin bizi o cok rahatlatmisti fizyolojikten daha iyi gelmisti yani
sherlock_mom BabyLinda sterimar burun sipreyi,buhar makinesi, başının hafif yüksek olması oğlumunda tıkalı şuan bunları yapıyoruz
Emir_karan BabyLinda var cnm bnm oğlndaaa öyleydi .intarnettennn burun temizleme hortumu aldım elektrikli süpürgenin en düşğk ayarıylaaa çektir Şendere rahatla odaaa rahatsın