Fatmaada Arkadaşlar 14 aylık bebeğim var. Korunmuyorum ve bu ay adetine 8 gün varken hafif kanamam başladı. 3 gündür çok az kanama ve hafif kramplar oluyor. Sizce hamile miyim benim gibi olup hamile kalan var mı??
Senacity Fatmaada korunmuyosanız herşey olabilir. Ama dediğiniz şeyler hamilelik belirtileri değil gibi. Daha 8 gün varmış. Bu 8 günü geçirip test yaptırıp öğrenebilirsiniz.
Gizemaktas Canım bazen yumurtlama döneminde oluyor bana da geçen ay azıcık pembe bir akıntı geldi kramplarim vardı özellikle sol yumurtaligimda fakat adet oldum panik yapma :)
Synmannesi Gizemaktas ya bana da 4 gün önce akıntı gelmiş kahverengi dedim adet oldum yok hala olmadım sence ne olabilir 4 de olmustum gecen ay adet korkuyorum ya
Fatmaada Gizemaktas benimde bi sefer olsa geçse panik yapmazdım da ilk defa böyle oldu ve benim adetlerim düzenlidir yani. 3 gündür hafif koyu lekeleme var. Adet kanaması gibi de değil yani
Fatmaada Senacity yani internetten baktigim kadarıyla bazı kadınlarda tutunma kanaması oluyormuş o yüzden sordum. Ama önceki hamileliğimde böyle bisey olmamıştı